ara ve Nadal... (editat)

vaig obrir el blog proposant i animant-vos a que féssiu els regals vosaltres mateixos i que jo intentaria fer el mateix; també vaig dir que arribaria allà on pogués. Finalment Nadal ha arribat i he pogut fer força regals, els més fets han estat bufandes i colls de bufandes, que són les coses més fàcils de fer quan tens un bebé...
aquí us deixo fotos amb els diferents regals.

cuando abrí el blog os animé a hacer los regalos nosotros mismos, pero ya avisé que llegaría hasta donde pudiera... finalmente llegó la Navidad, y pude he podido hacer bastantes regalos, básicamente bufandas y cuellos de bufandas, que es lo más práctico de hacer cuando tienes un bebé. Aquí tenéis las fotos!
en aquest cas està fet amb un punt llis (una del dret i una del revès)

aquesta està feta amb punto bobo (totes del dret)























També he fet un coixí terapèutic farcit de llavors de blat i espígol, em va semblar original i inspirant-me en el blog de Diasdeinspiración he fet un monstre.

También hice un cojín terapéutico relleno de semillos de trigo y lavanda, me pareció una idea original e inspirándome en el blog de Diasdeinspiración he hecho un monstruo.

el monstre és un funda per tal d'anar-la rentant, les llavors estan en un saquet que va directament al microones


I quan el regal no és molt original ni molt artesà sempre podem afegir algun detall que el faci més nostre. En aquest cas vaig regalar un llibre i vaig fer un punt de llibre amb un pompon de llana.


 
Y cuando el regalo no es muy original ni muy artesano siempre podemos añadir un detalle que lo haga un poco más nuestro. En este caso regalé un libro e hice un punto de libro con un pompón de lana.

Comentaris