kill bill

Fa temps em vaig apuntar a la proposta de Maria, de Loca por la costura, de cosir un vestit inspirat en alguna pel·lícula o sèrie; també em vaig apuntar al cosim plegades de Trapeando.

Hace tiempo me apunté a la propuesta de María, de Loca por la costura, de coser un vestido inspirado en alguna película o serie, también me apunté al cosemos juntas de Trapeando.

 Tenia teles per una de les propostes i poques idees per l'altre, i un dia vaig trobar la peli que em solucionaria les dues. Kill Bill, inspirada en una pel·lícula de Bruce Lee.

Tenía telas para una de las propuestas y pocas ideas para el otro, y un día encontré la película que me solucionaría las dos. Kill Bill, inspirada en una película de Bruce Lee.

Aquí us porto la granota que he cosit.
 Aquí os traigo la ranita que he cosido.

No volia fer una disfressa, sinó quelcom, que inspirat en la peli fos "portable".
I un parell de fotos perquè jutgeu l'assemblança.

No quería hacer un disfraz, sino algo que inspirado en la peli fuera "llevable".Y un par de fotos para que juzguéis la semejanza.


Comentaris

  1. ay qué gracia!!! está muy bien! Qué propuesta más original la de LOCA POR LA COSTURA!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias! si tienes alguna idea exprés puedes participar hasta el lunes 15. ;-)

      Elimina
  2. Me encanta! Me acabo de enamorar de tu ranita. Ay, cuando lo vea mi compa...

    ResponElimina
  3. Quina assemblança? no hi ha color, el teu supera de llarg les altres propostes. Clar que el model i deu influir molt jaja. Per cert ja només l'hi queda un mitjó, sort que ve l'estiu
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. el model ho és (casi) tot :-), i lo dels mitjons... a casa no hi ha manera que porti els dos, per sort al carrer no els perd. jeje
      una abraçada

      Elimina
  4. Me encanta Luna!! No se me habría ocurrido algo así pero está muy bien. Original 100%.

    Un besote y gracias por participar conmigo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias!! pensar un vestuario de película para un bebé era muy complicado, y sobre todo no quería un disfraz.
      gracias por la propuesta!!

      Elimina
  5. jajaja, ara entenc per a què volies la roba groc canari, jejejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. si!! era un projecte amb uns colors molt concrets. Va costar però el final ho vam trobar! jeje

      Elimina
  6. Ha quedat molt be. Felicitats

    ResponElimina
  7. Qué iguay! Además me encanta killbill

    ResponElimina
  8. Bueno, es genial!! Apenas la vi me recordó Kill Bill!!jejeje. :D. Y como tú dices, perfectamente ponible, que no es un disfraz. Me ha encantado!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada