Sabatetes de bebé

Jo no sóc gens partidària de posar sabates als bebés. Trobo que si no caminen, amb mitjons van més còmodes, però en Noah sempre perd els mitjons... vaig trobar un patró per fer unes sabatetes de feltre i se'm va acudir fer-li unes a veure si no perdia els mitjons. Les vaig fer amb polar en comptes de feltre, i ara no perd el mitjó però si les sabates (crec que són massa toves i es donen molt de si). Les fem servir per quan anem al carrer amb el fular portabebés i així porta els peus més calentons.

 Sabates de bebé en tela polar, amb doble sola per donar més cos i tanca amb un snap.



Botitas de bebé en tela polar, con doble suela para dar más cuerpo y cierran con un snap.

No me gusta poner zapatos a los bebés. Pienso que si no caminan, con calcetines van más cómodos, pero Noah siempre pierde los calcetines... encontré un patrón para unas botitas de fieltro y se me ocurrió hacerle unas a ver si no perdía más calcetines. Las hice con tela polar en vez de fieltro, y ahora no pierde el calcetín pero sí los zapatos (creo que el polar cede demasiado). Los usamos cuando vamos por la calle con el fular portabebés y así lleva los pies más calentitos.

Comentaris

  1. Són precioses i es veuen molt calentones. Segur que al carrer no les perdrà jaja.
    Encara em falta un botó i em sembla que ja no tinc esperances, oi? i tu els has rebut tots?
    Ptns

    ResponElimina
  2. Es buena idea, igual cn goma alrededor dl tobillo no se sueltan?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Los zapatos que he visto con goma son cerrados y como estos llevan el snap no sé si también serviría, pero me apunto la idea para las siguientes. gracias!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada