intimitats del JuneBug remix

En aquesta entrada us vaig ensenyar el vestit que vaig cosir, la meva versió. Avui us explico alguns detalls i desperfectes...
 Per començar, la proposta era cosir-lo en tela de dessuadora, però el meu francès macarrònic (i la poca ajuda del traductor de google) no m'ho van fer entendre i vaig triar unes altres teles. . .
 En esta entrada os enseñé el vestido que cosí, mi versión.  
Hoy os cuento algunos detalles y desperfectos ...

Para empezar, la propuesta era coserlo en tela de sudadera, pero con mi francés macarrónico (y la poca ayuda del traductor de google) no lo entendí y elegí otras telas. .
.


Per fer el vestit em vaig ajuda del fantàstic tutorial de Fil a l'agulla, però primer de tot havia d'aconseguir el patró. No tenia cap patró per fer de guia, així que amb la cinta métrica i un vestit que tenia per casa vaig començar a dibuixar. Quan ja tenia tots els patrons fets, em vaig disposar a tallar, vaig tallar una peça i me la vaig "emprovar", sort! perquè els patrons eren petits. . .  quin xasco! ara ho havia d'arreglar, i el temps anava corrent... vaig tallar els patrons amb molt més marge per intentar arreglar-ho i el vestit va quedar una mica ample pel meu gust.
Com que encara estic donant el pit, m'interessava una versió que facilités l'alletament i per això vaig fer un escot creuat. D'això estic força contenta perquè no les tenia totes.

Para hacer el vestido me ayudé del fantástico tutorial de Fil a l'agulla, pero primero debía hacer el patrón. No tenía ningún patrón para hacer de guía, así que con la cinta métrica y un vestido que tenía por casa empecé a dibujar. Cuando ya tenía todos los patrones hechos, me dispuse a cortar, corté una pieza y me la "probé", suerte! porque los patrones eran pequeños. . . qué xasco! ahora lo tenía que arreglar, y el tiempo iba corriendo ... corté los patrones con mucho más margen para intentar arreglarlo y el vestido quedó algo ancho para mi gusto.
Como todavía estoy dando el pecho, me interesaba una versión que facilitara la lactancia y por eso hice un escote cruzado. De esto estoy bastante contenta porque no las tenía todas


 I finalment, com que no tenia massa temps ni ganes de barallar-me amb la màquina vaig posar uns snaps per tancar el vestit, els vaig fer en vermell per donar un toc de color, però a casa no van agradar gaire... I com que ja tenia un parell de botons forrats amb la tela del vestit vaig aprofitar per decorar les butxaques.

i això és tot, estic contenta amb el resultat, tot i que encara hi ha molt a millorar.



Y finalmente, como no tenía demasiado tiempo ni ganas de pelearme con la máquina puse unos snaps para cerrar el vestido, los hice en rojo para dar un toque de color, pero en casa no gustó mucho ...  
Y ya que tenía un par de botones forrados con la tela del vestido aproveché para decorar los bolsillos.

y eso es todo, estoy contenta con el resultado, aunque todavía hay mucho que mejorar.

Comentaris

  1. Jo sí que vaig entendre lo de la dessuadora, però com que sempre vaig per lliure, vaig triar unes altres teles, jejejeje.
    També vaig estar temptada a posar-li snaps, però em vaig contenir les ànsies d'acabar-lo.
    I si veièssis les pífies del meu...

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja està bé que vagis per lliure, sempre et queden unes peces precioses!!
      i és un petit consol veure que no sóc la única "tardona", tot i que m'agradaria assemblar-nos en altres coses, jeje

      Elimina
  2. Com macarrònic? si la entrada anterior la vas fer amb un françois perfecte!
    A mi el vestit m'agrada com t'ha quedat i si tu que ets la que el portes el veus còmode doncs tot està perfecte, no?
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. l'entrada anterior està traduïda amb l'ajut del traductor de google. . .
      I m'enalegro que t'agradi el vestit! A mi també, ja et dic ha sigut tot un repte perquè està fet gairebé de zero (no tenia cap patró) i li he pogut fer canvis per fer-lo més meu, però sóc conscient que estic aprenent i que haig de millorar. Cada pífia m'ensenya coses noves. jajaja

      Elimina
  3. me parece buena idea hacerlo para lactancia, este tipo de vestido es muy practico!

    ResponElimina
    Respostes
    1. la verdad es que cuando lo vi pensé que era genial para la lactancia, un pequeño ajuste y hecho.

      Elimina
  4. Muchísimas gracias por la visita y por apuntarte a mi reto. El vestido te ha quedado muy bien, y encima si lo has adaptado para la lactancia está ideal. Me quedo por aquí.

    Bss

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada