DIY: tutorial folrar botons

En aquesta entrada us vaig ensenyar l'aparell per folrar botons que havia comprat, és molt fàcil de fer servir i sempre tindrem el botó adient.

En esta entrada os enseñé el aparato para forrar botones que había comprado, es muy fácil de usar y siempre tendremos el botón adecuado.

Necessitem: l'aparell de folrar botons (és diferent per cada mida), la peça a folrar (consta de dues parts, l'exterior que va coberta amb la roba, i la interior que fa de base del botó) i un tros de tela (ha de ser prou gran per cobrir la peça però no massa per no fer bulto).
  
Necesitamos: el aparato de forrar botones (es diferente para cada tamaño), la pieza a forrar (consta de dos partes, la exterior que cubierta con la ropa, y la interior que hace de base del botón) y un trozo de tela (debe ser lo suficientemente grande para cubrir la pieza pero no demasiado para no hacer bulto).


Agafem la base de l'aparell i col·loquem la tela, hem de veure el costat lleig de la roba.

Cogemos la base del aparato y colocamos la tela, debemos ver el lado feo de la ropa

Posem la peça exterior i presionem una miqueta per tal que quedi ben posada. Ens hem d'assegurar que no quedin doblecs i que la peça queda ben coberta.

Ponemos la pieza exterior y presionamos un poco para que quede bien puesta. Debemos asegurarnos que no queden dobleces y que la pieza queda bien cubierta.



Amb la roba que sobra la juntem i la posem a la part posterior de la peça, i col·loquem la base.

Con la ropa que sobra la juntamos y la ponemos en la parte posterior de la pieza, y colocamos la base.



Agafem la peça petita de l'aparell i pressionem la base fins que el botó quedi ben agafat.

Cogemos la pieza pequeña del aparato y presionamos la base hasta que el botón quede bien cogido.

Ja està! podem fer tant com volguem. A més a més, vénen unes peces per cobrir amb la part posterior plana, adients per fer clips de cabell o altres peces de bijuteria.

Ya está! podemos hacer tanto como queramos. Además, vienen unas piezas para cubrir con la parte posterior plana, adecuadas para hacer clips de pelo u otras piezas de bisutería.


Jo els meus els vaig comprar a Etsy.
Yo los míos los compré en Etsy.

Comentaris

  1. Segur que en treuràs molt profit d'aquesta màquineta
    Ptns

    ResponElimina
  2. la verdad es que parece muy fácil! dónde lo has comprado?

    ResponElimina
    Respostes
    1. es facilísimo! yo los compré por internet, en la tienda cuttiestuffs de Etsy (en la entrada tienes el link). Etsy es una plataforma tipo ebay, amazon o dawanda.
      Un aparato es para una medida concreta, pero puedes comprar varios y salen bien de precio, a mi la medida que me parece más universa es la de 30.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada