si la barqueta es tomba...

En aquesta entrada us vaig parlar del concurs de montaditos que vam fer amb uns amics. Un cop "millorada" la recepta del meu equip us la porto per si voleu probar-la a casa.
Són uns bombonets de xocolata molt adients per acompanyar el cafè després de dinar o per algun moment dolç a qualsevol hora del dia.


En esta entrada os hablé del concurso de montaditos que hicimos con unos amigos. Una vez "mejorada" la receta de mi equipo os la traigo por si la queréis probar en casa.
Son unos bombones de chocolate ideales para acompañar el café después de comer o para algún momento dulce a cualquier hora del día. 

Ingredients:
200gr de xocolata negra fondant o mínim 77% de cacau
20 gr de nata
8-10 maduixetes
60gr de galetes maria
15gr de mantega
 opcional: 20gr de licor
safata 12x18cm aproximadament

Ingredientes:
200gr de chocolate negra fondant o mínimo 77% de cacao
20gr de nata
8-10 fresas
60gr de galletes maria
15gr de mantequilla
opcional: 20gr de licor
bandeja 12x18cm aproximadamente
 


Us proposo dues opcions. 
Os propongo dos opciones.

Comencem?
empezamos?
Jo forro el motlle amb paper film per desmotllar més fàcilment.


Yo forro el molde con papel film para demoldar más fácilmente.
Rentem i tallem les maduixes ben petitetes.


Lavamos y cortamos las fresas bien pequeñitas.

Piquem les galetes fins que quedi una farina. Desfem la mantega i la barregem amb la meitat de les galetes. Estenem la barreja en un motllo de manera uniforme.
Escalfem la nata i ho barregem amb la xocolata que desfarem al bany maria. Podem afegir el licor. Quan estigui ben desfeta afegim les maduixes i remenem. Aboquem la meitat de la barreja en el motlle amb base de galetes, ho estenem bé i refredem. Tapem la safata amb paper film.



Picamos las galletas hasta que queden como una harina. Deshacemos la mantequilla y la mezclamos con la mitad de las galletas. Repartimos la mezcka en una de las bandejas de manera uniforme.
Calentamos la nata i la mezclamos con el chocolate que desharemos al baño maría. Podemos añadir el licor. Cuando esté bien deshecha añadimos las fresas y removemos. Ponemos la mitad del chocolate en la bandeja con base de galleta, lo extendemos bien y dejamos enfriar.  Tapamos la bandeja con papel film.

L'altre meitat de la xocolata la barregem amb la farina de les galetes que ens han sobrat. Ho aboquem en un altre motllo i reservem.

La otra mitad del chocolate la mezclamos con la harina de las galletas que ha sobrado. Lo extendemos en la otra bandeja y reservamos.

Deixem refredar a la nevera unes 2-3 hores.
 Dejamos enfriar en la nevera unas 2-3 horas.

Passat aquest temps, desmotllem, tallem porcions i decorem al gust.

Pasado este tiempo, desmoldamos, cortamos las porciones y decoramos al gusto.

Que aprofiti!!

Buen provecho!!



Comentaris