Avui, una peça per mi

Ja tenia ganes de posar-me amb aquesta tela. La vaig comprar pensant en un vestit però finalment he optat per una camisa/armilla (no sé massa bé com definir-ho).

Ya tenía ganas de ponerme con esta tela. La compré pensando en un vestido, pero finalmente he optado por una camisa/chaleco (no sé muy bien como definirlo)

 A partir de diferents patrons que tinc per casa i una mica d'imaginació vaig fer un patró nou per aquesta peça. Està feta en tela de cotó teixit, les sises i l'escot rematades en bies i a la cintura porta una banda en roba de punt per tal que quedi més ajustada.. Tanca a la cintura amb uns snaps.

A partir de varios patrones que tengo y un poco de imaginación hice un nuevo patrón para esta pieza. Está hecha en algodón tejido, las sisas y el escote están rematados en bies y en la cintura lleva una banda en tela de punto para ceñir la pieza. Cierra en la  cintura con unos snaps.

La idea inicial era fer una camisa creuada, però no tinc massa experiència en patrons i ha quedat massa escotada i per tant m'haig de posar una samarreta a sota. La combinació ja m'agrada i a més va molt bé per la lactància.

La idea inicial era hacer una camisa cruzada, pero no tengo mucha experiencia dibujando patrones y ha quedado demasiado escotada, por lo que me pongo una camiseta debajo. La combinació me gusta y además va muy bien para la lactancia.

Bona setmana!!
Feliz semana!!

Comentaris

  1. La tela és molt bonica i el patró també t'ha quedat molt xulo!

    ResponElimina
  2. Quina xulada! m'agrada molt la roba
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi també em va agradar molt la tela només veure-la! jeje

      Elimina
  3. me encanta!! qué bonita!la tela es espectacular! lo blanco también es de la camiseta-chaleco??
    qué bonitaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. me alegro que te guste :-). La tela chula y barata! jeje, espero encontrar algún trozo más, cruzaré los dedos...
      Lo blanco es la cintura de la camisa, en tela de punto para que quede ceñida

      Elimina
  4. M'encanta!!!! Si et ve de gust t'he deixat un premi al meu blog.

    Una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada