Costuretes íntimes: Msmsw calces retro

M'estreno amb el foe (ho vaig avançar al facebook) i amb la roba interior! (autoaplaudiment jajaja). Em vaig apuntar al projecte de novembre de la Msmsw, cosir unes calces i problemes tècnics amb la impressora i manca de temps han retardat la costura. Però divendres tarda ens vam comprar una impressora nova i ja no tenia excusa, així que diumenge a la tarda vaig buscar una horeta per cosir.
Imprimir i tallar patrons fàcil, la costura va ser un altre tema... El bies elàstic no és el meu fort. Vaig seguir part de les instruccions del tutorial i l'altre part me la vaig inventar, i el resultat m'ha agradat. Segur que cosiré unes altres, però en una altra versió. Em volia estrenar amb el Foe i ja està fet, i crec que mai més! Jeje De debò, a banda de que és difícil de cosir, no surt gens bé de preu, així que buscaré opcions econòmiques i el foe quedarà per lo imprescindible


 Me estreno con el foe (ya lo avancé en facebook) y la ropa interior! (autoaplauso jajaja). Me apunté al proyecto de la MSmsw de noviembre, coser unas bragas, y por problemas técnicos con la impresora y falta de tiempo todavía no había cosido nada. Pero el viernes compramos impresora nueva, así que ya no tenía excusa, y el domingo por la tarde busqué una horita para coser.
Imprimir y cortar patrones fácil, pero la costura fue tema a parte...EL biés elástico no es mi fuerte. Seguí parte de las instrucciones y el resto me lo iventé, el resultado me gusta. Seguro que coseré más, pero en otra versión (sin bies elástico). Me quería estrenar con el foe y esta ha sido la excusa, pero creo que nunca más!! jeje La verdad es que a parte de ser complicado de coser, sale bastante caro, así que buscaré opciones más económicas, y el foe quedará para lo muuuy imprescindible.


I les calces!!! Vaig triar una combinació de teles, ralles per davant i un blau petroli (que diuen) per darrere i el famós bies en rosa fúcsia per donar un toc.


Y las bragas en cuestión!!! escogí una combinación de telas, rayas por delante y un azul petróleo (que lo llaman) para la parte trasera, y el famoso biés en rosa fucsia para darle un toque diferente.

I ja les he estrenat!! :-)
Y estrenadas!! :-)


















Més versions aquí
Más versiones aquí

Comentaris

  1. Nena t'han quedat xulíssimes i molt actuals, ara toca veure (preu, temps,..) i si no surten a compte doncs passant del tema
    Ptns Guapa

    ResponElimina
  2. el foe y yo no nos llevamos bien! jajaja!! te han quedado chulísimas!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada