Primera costura de l'any

La meva mare necessitava un regal per un petit vailet, i em vaig oferir a fer quelcom. Però havia de ser alguna cosa senzilleta i ràpida.
Així el mateix dia 1 vaig estrenar l'any amb un pitet exprés.
La tela texana és reciclada i a la butxaca porta una de punt amb un estampat de micos que trobo que queda molt graciosa (d'aquesta sortirà algun pantaló i/o samarreta :-)).
La segona capa està feta amb una bossa de plàstic, així reciclem i de pas el pitet té una part impermeable.
I tanca amb un snap.
Llest!
Es cus en un moment.
Necessiteu tutorial??

Mi madre necesitaba un regalito para un cumpleañero, pero tenía que ser algo fácil y ràpido. Me ofrecí a coser algo.
Así que estrené el año cosiendo un babero exprés.
La tela tejana es reciclada, y el bolsillo en tela de punto. Una tela con monitos que seguro dará paso a alguna camiseta o pantalón.
La segunda capa es impermeable y está hecha a partir de una bolsa de plástico. Hay que reciclar!!
Cierra con un snap.
Y listo!!
Se cose en un momento.
Necesitáis tutorial?

(publicat des del mòbil/publicado desde el móvil)

Comentaris

  1. Molt bé!! N'he d'aprendre a fer regals exprés, jo em començo a embolicar i embolicar i d'exprés res de res!! Demà vull fer un regal ràpid consistent en un vestit... aix mareta...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada