RUMS 5: mi plantain

per fi puc participar a la RUMS!!! què és això? Doncs una proposta de mi mara mundo, on cada dijous podem mostrar el que ens hem cosit a nosaltres mateixes. És a dir, per fi m'he cosit quelcom per mi :-), començat i acabat.

Por fin puedo participar el RUMS

!!! qué es eso? se trata de una propuesta de mi mara mundo, donde cada jueves podemos mostrar lo que nos hemos cosido para nosotras. Es decir, por fin me he cosido algo, empezado y acabado :-)

I la peça triada ha estat la plantain, com no podia ser d'altre manera. Des de Deer&Doe llençaven la proposta de fer-nos la nostra samarreta plantain, des d'allà ens donen el patró i la resta la posem nosaltres. Ja fa dies que veia versions per la blogosfera, i al final m'he animat a cosir la meva versió.

He escogido la plantain, como no podía ser de otra manera, jeje. Desde Deer & Doe lanzaron la propuesta de cosernos una plantain, desde su página podemos descargar gratuitamente el patrón, el resto es cosa nuestra. Ya hace días que por la blogosfera corren diferentes versiones; como la envidia es muy mala me he animado a coser mi versión.

Es tracta d'una samarreta molt senzilla i he fet una versió molt bàsica. No he adaptat el patró, l'he cosit tal qual venia (tampoc he seguit les instruccions que porta). Pel cos he triat una samarreta en tons morats amb ratlles i unes costures vistes que fan ones, i per donar-li més vidilla he fet els acabats en un altre color. Totes dues teles de punt.


Se trata de una camiseta muy sencilla y yo he hecho una versión muy básica. No he adaptado el patrón, lo he cosido tal cual venía (tampoco he seguido las instruccions del tutorial que lleva). Para el cuerpo he escogido una tela en tonos morados con rayas y unas costuras vistas con forma de ondas, para darle una poco más de vidilla he hecho los acabados en otro color. Ambas en tela de punto.

Amb mániga 3/4, he posat un puny gros per allargar una mica sense acabar de fer la màniga llarga.
Havia estat temptada de fer samarreta-túnica, però m'he decantat per una versió senzilla i sense massa complicacions (la volia fer avui sí o sí); així que he mantingut el llarg del patró, però en comptes de fer una vora he afegit un puny tant gros com a les mànigues.
El coll segueix el mateix principi que les dues anteriors, per donar un toc diferent a l'escot he afegit un coll ample. El resultat no m'acaba de convèncer, segurament, ho canvii, tot i que de moment es queda així.
Se suposa que porta unes "coderes" però jo me les he saltat, m'ha semblat que la tela ja era prou decorada.
Demà l'estreno!!
Si voleu participar al concurs de Deer&Doe, teniu temps fins demà 31 de gener a mitjanit.



Con manga 3/4, he puesto una puño grandote para alargar un poco sin que llegue a ser manga larga. Quería hacer una camiseta-túnica, pero al fina he hecho una versión sencilla y sin muchas complicaciones ( la quería acabar hoy sí o sí); he mantenido el largo del patrón, pero en vez de coser un dobladillo he puesto un puño tan ancho como en las mangas.
El cuello sigue el mismo principio que las otras dos, para dar un toque diferente al escote he añadido un cuello ancho. El resultado no me acaba de convencer, aunque es posible que lo cambie, de momento se queda así.
Se supone que lleva unas coderas, pero me las he saltado porque me ha parecido que la tela ya era suficiente.
Mañana la estreno!!
Si queréis participar en el concurso de Deer&Doe, tenéis tiempo hasta el 31de enero a medianoche.

I recordeu que a mandarina store estem de sorteig fins diumenge! Ja heu participat?

Y os recuerdo que en mandarina store estamos de sorteo hasta el domingo! ya has participado??

Comentaris

  1. me encanta la tela! te ha salido muy chulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracias!! tenía la tela guardada esperando el proyecto adecuado :-)

      Elimina
  2. Doncs a mi m'agrada molt com t'ha quedat! la combinació de robes com sempre un encert i el model és molt xulo
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies guapa! la veritat és que és una samarreta molt xula, segur que en cau alguna més

      Elimina
  3. Ei!! Quina tela més xula! diguis el que diguis t'ha quedat estupenda!

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies! jo crec que la duré uns dies així i a veure si m'acostumo o no. A casa també ha agradat

      Elimina
  4. Felicitaciones!!!!!!!!!!! Es una de las propuestas que mas me gusta!

    ResponElimina
  5. Respostes
    1. gràcies! he vist la teva i és molt xula també, a més heu coincidit en estampat amb la Mara, jeje. A veure si tinc temps de visitar la resta de blogs.
      ptons!

      Elimina
  6. Oleee!! Has acabat a temps, ehhh!!! :-D
    Molt bé! Visca les Plantains!!

    ResponElimina
  7. T'ha quedat molt maca!! Segur que te la posaras un munt, m'encanta l'estampat de la samarreta!!

    ResponElimina
  8. Me gusta como te ha quedado, muy linda y la tela es un encanto.
    Besos

    ResponElimina
  9. Molt maca la tela y el contrast que fa amb el gris dels punys. Jo encara no m'he decidit a fer la Plantain (massa CCs!) però veient el que estic veient, crec que ja estic tardat. Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Oh! Me gusta mucho!!!! Los puños me encantan como han quedado!!! Super chula!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada