cintures i punys... ajuda!

Avui escric per demanar ajut i consell. Estic acabant de cosir les peces d'hivern i aviat començaré amb les d'estiu, però sempre trobo un problema amb els pantalons, quan afegeixo la cintura (en tela de punt tubular) sempre cedeix i acabo ficant una cinta elàstica.

Us explico com ho faig, el pantaló és una mica més ample que el perímetre de la cintura i després tallo la cintura en punt de la mida que necessito. Ho reparteixo per tot el perímetre i cuso amb una puntada zig-zag o una triangular que fa la meva màquina (és una normaleta).

A vosaltres també us passa? Algú em pot ajudar?
Gràcies!!



Hoy escribo para pedir ayuda y consejo. Estoy terminando de coser las piezas de invierno y pronto empezaré con las de verano, pero siempre encuentro un problema con los pantalones, cuando añado la cintura (en tela de punto tubular) siempre cede y acabo metiendo una cinta elástica.

Os explico como lo hago, el pantalón es un poco más ancho que el perímetro de la cintura y luego corto la cintura en punto del tamaño que necesito. Lo reparto por todo el perímetro y coso con una puntada zigzag o una triangular que hace mi máquina (es una normalita).

A vosotros también os pasa? Alguien me puede ayudar?
Gracias!!

Comentaris

  1. la cintura, en ser elàstica, l'has de tallar de menys longitud que el perímetre real... tot i que hi ha teles que es donen tant de sí que igualment cauen

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada