ottobre: per fi!

Ja fa temps em va arribar la revista ottobre amb patrons infantils, un número da tardor i un altre d'estiu. Com que venia el bon temps em vaig animar a fer un peto pel Noah, però es va quedar aparcat per altres projectes.

Però per fi el vaig acabar!!

Hace tiempo me llegó la revista ottobre con patrones infantiles, un  número de otoño y otro de verano. Como se acercaba el buen tiempo me animé a hacer un  peto para Noah,  pero quedó aparcado por otro proyectos.

Pero por fin lo acabé!!


No he seguit gens ni mica les instruccions de costura (que estan en anglès en el meu cas) però mirant els patrons és força intuïtiu. La ottobre proposa fer el peto en cotó teixit però jo vaig preferir una combinació de teles de punt. He trigat tant a cosir-lo que li queda justet! però es pot aprofitar i arreglar (afortunadament, jeje). Porta snaps als tirants però no té obertura entre les cames, i això no m'acaba de convèncer amb el canvi de bolquers, potser en el proper intento afegir snaps a l'entrecuix.

No he seguido   las instrucciones de costura (que en mi caso están en inglés) pero mirando los patrones la costura es muy intuitiva. La ottobre propone hacer el peto en algodón tejido pero yo me incliné por una versión en telas de punto. He tardado tanto en coserlo que le queda justito! pero se puede aprovechar y arreglar (afortunadamente, jeje).
Lleva snaps en los tirantes pero no entre las piernas, y esto no me acaba de convencer con el cambio de  pañales, quizás en  el próximo intento añadir unos snaps .



Les fotos són horroroses però fer fotos amb model cada dia costa més...

Las fotos son horribles pero hacer fotos con modelo cada día cuesta más...

A banda del peto, tenia pendent cosir la cartera del cc de la pantigana, però va ser impossible... no tenia jo la tarda per carteres. Tot i que les seves instrucciones eren molt clares em va costar moltíssim veure com anaven les peces i quan ja ho tenia quasi acabat, la cremallera va perdre el carro, i això ja no tenia solució. Així que vaig guardar totes les peces, i espero acabar-la en un moment millor.
Us deixo una foto amb el que vaig poder fer...

Además del peto, tenía pendiente coser la cartera del cc de la pantigana, pero fue imposible... no tenía yo la tarde para carteras. Aunque sus intrucciones son muy claras me costó muchísimo ver cómo iban las piezas y cuando ya lo tenía casi acabado el carro de la cremallera se salió, y esto ya no era solucionable. Así que guardé todas las telas y en una tarde de mejor humor espero acabarla.
Os dejo la foto de lo que pude hacer...





Comentaris

  1. i es que quan no es té el dia no es té! El petó t'ha quedat super graciós m'encanta com combines les robes
    Ptns

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada