RUMS: rainu

Per fi he acabat la Rainu!!! fa tant de temps que la vaig començar que ni m'enrecordo!! però ja està aquí i 'mencanta! :-)
La pantigana va proposar una sudadera que tanqués amb snaps i amb la cintura tancada (cosida tota) i amb caputxa. Jo he fet una jaqueta i he canviat la caputxa per un coll, però mantenint els snaps.

En comptes de sudadera he fet servir polar pel forro interior (per estar ben calentona) i per fora tela de punt negra.
Després d'alguns contratemps (que ja us vaig avançar a facebook) la solapa davantera ha quedat prou bé, tot i que encara té algunes errades.


Por fin he acabado la Rainu!!! hace ya mucho tiempo que la empecé, ni me acuerdo! pero ya está aquí y me encanta!
La pantigana nos propuso una sudadera que cerrara con snaps pero la cintura fuera cosida (sin abertura) y una capucha. Yo he hecho una chaqueta y he cambiado la capucha por un cuello, pero manteniendo los snaps.

En vez de sudadera he utilizado polar verde para el forro interior (para que sea muy calentita) y por fuera tela de punto negra.
Después de algunos contratiempo que ya conté en facebook conseguí solucionar la solapa delantera (aunque todavía tiene algunos fallos).

Els snaps són verd festuc a joc amb el polar (els podeu trobar a snapclic) i els punys en tela verda (la vaig fer servir en uns pantalons); són força amples i no queden agafats al canell, la tela no cedeix i no tenia ganes de complicacions (ja tenia ganes d'acabar-la).
La cintura és més estreta que al patró original perquè a mi ja em quedava  força llarga, i el mateix polar que l'interior.

Los snaps son de un verde pistacho a juego con el polar (los podéis encontrar en snapclic) y los puños en tela verde (la usé aquí para unos pantalones); son bastante anchos y sueltos porque la tela no cede mucho y no quería más complicaciones (ya quería acabarlar!!)
La cintura es más estrecha que en el patrón original porque a mi ya me quedaba bastante larga, y en el mismo polar que el interior.

Cosir aquestes teles juntes ha sigut una mica una odissea... però el resultat m'agrada i he aconseguit que les butxaques quedin bé.

Coser estas dos telas juntas ha sido un poco complicado... pero el resultado me gusta, y he conseguido que los bolsillos queden bien.





Aquí el resto de propuesta para la RUMS


Comentaris

  1. M'ha agradat molt!!!!!!!!! Felicitats!!!

    ResponElimina
  2. Me gusta mucho!!! Felicidades!!! Que buena idea dejarla toda abierta como una chaqueta!!

    ResponElimina
  3. yo estuve a punto de dejarla abierta, total que la cerre completamente jajajajaja Me gusta tu versión!

    ResponElimina
  4. genial, me gusta mucho toda abierta!!!

    ResponElimina
  5. Mmmm que calentona si té polar per dins!! Ara que estic amb els dits gelats m'aniria de perles!! Me'n vai a fer-me un cafè i a posar la cale!

    ResponElimina
  6. Bonica actual i cómoda, l'has clavat Reina
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  7. muchas gracias a todas!! le estoy sacando muuucho partido! jejeje

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada