ARORUA: entrada exprés

Demà toca recopilatori de les diferents samarretes Arorua que s'han cosit, i jo no m'ho volia perdre.

La versió que he cosit és la de mi rincón de mariposas. Teóricament es tractava de fer una barreja entre cotó tipus patchwork i teixits de punt; jo m'he decantat per fer tota la peça en teixits de punt, i la part del davant queda igual que la del darrere. A més a més, com que s'està acostant la calor ho he fet en màniga curta.

En comptes de fer una samarreta o sudadera he allargat el patró i he fet un vestit, amb un toc mariner.
:-)
Li he posat butxaques, bàsiques en qualsevol peça de roba, no? i alguns detalls en vermell per contrastar: les vores de les butxaques i el de la vora del vestit.

Com a entrada exprés toquen fotos ràpides i sense model...


Mañana toca el recopilatorio de Aroruas y no me lo quería perder.

De momento he cosido la versión de mi rincón de mariposas, todavía tengo pendiente la versión de la pantigana, pero llegará.
En pincipio el modelo iba con tela tipo patchwork combinada con tejidos de punto, pero yo la he hecho toda en punto, y en vistas al calor que está llegando en manga corta.
He alargado el patrón para hacer un vestido un poco marinero. En contraste algunos detalles en rojo: el borde los bolsillos, y en vez de dobladillo, un puño rojo también.
Como entrada exprés tocan un par de fotos rápidas y sin modelo; espero rellenarlo pronto!


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada