"jeggins": inspiració texana

Costures primaverals. Ja fa dies que estan cosits i estrenats, però fins ara no havia fet les fotos...
Un pantaló d'estil texà, amb patró modificat de la Ottobre.


Siguiendo con costuras primaverales. Ya hace días que están cosidos y estrenados
y reestrenados, pero hasta ahora no había hecho las fotos.
Un pantalón tejano con patrón modificado de la Ottobre.

Sóc molt fan dels texans, normalment sempre en porto. Però no me'ls poso per fer esport, i el dia a dia dels nens és pura activitat físicai moviment, i per tant no m'agrada vestir en Noah amb texans. Vaig trobar roba texana força elàstica, i l'he aprofitat per aquests pantalons d'inspiració texana però elàstics i còmodes.


Soy muy fan de los tejanos, casi siempre llevo. Pero no me llos pongo para hacer deporte, y el día a día de los niños es pura actividad física y movimiento, y por tanto no me gusta vestir a Noah con tejanos. Encontré una tela tejana bastante elástica y la aproveché para estos pantalones de inspiración tejana, y elásticos y cómodos.

El patró original no porta punys, sinó una vora als tormells. Al afegir aquest puny van quedar massa llargs, tengo pendiente arreglarlo.


El patrón original no lleva puños, sino un dobladillo en los tobillos. Al añadir este puño quedaron demasiado largos, tengo pendiente arreglarlo, aunque el pantalón sigue siendo muy cómodo.

Una altra ventatge d'aquests pantalons és que combinen fàcilment amb tot. :-)
Ja tinc al cap la versió per l'estiu.
 


Otra ventaja de estos pantalones es que combinan fácilmente con todo :-)
Ya tengo en mente la versión verano

Comentaris

  1. i sobretot que a banda de bonics es veuen extraordinariament cómodes i melosos
    Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. gràcies! la veritat és ques els estem treient molt de profit :-)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada