renovant armaris

Aquí unes costures entre primaverals i estiuenques. Samarretes de màniga curta i pantalons primets.
Aquí unas costuras primaverales y veraniegas. Camisetas de manga corta y pantalones finitos.

Les samarretes estan fetes a partir d'altres samarretes velles de talla adult, i el patró és propi a partir d'alguna samarreta que ja tenia i cobinant amb algun patró de samarreta.
Són súper senzilles. Porten les mànigues ja incorporades al patró, i la part de davant i de darrera només es diferencien pel coll, fàcil de tallar, fàcil de cosir. Per rematar les mànigues i el coll li vaig afegir tela de punt amb algun color contrastat i la vora és ben normaleta.
No hi ha fotos de la versió abans, però ja us ho podeu imaginar.


Las camisetas están hechas a partir de otras camisetas talla adulto, y el patrón es propio, sacado de alguna camiseta que ya tenía y combinado con algún patrón.
Son muy fáciles. Las mangas van incorporadas al patrón, y la parte delantera y trasera son iguales, excepto el cuello, fáciles de cortar, fáciles de coser. Para rematar las mangas y el cuello puse una tela de punto con un color contrastado, y el dobladillo sencillo.
No hice fotos de la versión original, pero creo que es fácil de imaginar.

Els pantalons són de la ottobre, nº 1/2014 i el model 20 "relaxed fit", em va agradar molt el disseny, i em van semblar molt còmodes. Així que ja directament en vaig fer dos. Un cop "testats", estan ben aprovats. En teixit de samarreta primets, porten butxaques (fins ara m'hi resistia però crec que ja anava sent hora de que en Noah pogués guadar-hi coses), i tant la cintura, el puny com les vores de les butxaques estan en teles de punt una mica més gruixudes.


Los pantalones son de la ottobre nº 1/2014 y el modelo 20 "relaxed fit", me gustó el diseño y me parecieron muy cómodos. Directamente hice dos. Ahora que ya están más que probados, están aprobadísimos. En tejido de camiseta finita, llevan bolsillos (hasta ahora me resistía pero creo que ya iba siendo hora de que Noah pudiera guardar cositas), tanto la cintura, como los tobillos y el borde de los bolsillos en tela de punto más gordita.



Comentaris

  1. Que fresquet i modern que anira en Noah aquest estiu! Totes les peces m'agraden moltíssim
    Ptns

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada